perjantai 1. tammikuuta 2021

Minusta

Olen 52- vuotias helsinkiläinen. Helsingissä kirjani ovat olleet vuodesta 1995, vaikka välillä opiskelin kotikaupungissani Savonlinnassa koulunkäyntiavustajaksi 1990- luvulla. Olen myös yo- merkonomi ja lähihoitaja. Lähihoitajan, lastenhoitajan keikkatöitä ja sijaisuuksia olen viimemmäksi tehnyt. 

Olen naimisissa. Mieheni on omaishoitajana iäkkäälle äidilleen, joka asuu täällä meillä kotona. 
Pidän elokuvista ja uimisesta sekä kerään paperinukkeja ja niihin liittyen pidän blogia ja samanaiheisia facebook- sivuja.

Olin KD:n ehdokkaana myös vuoden 2017 kuntavaaleissa Helsingissä, tuolloin sitoutumattoman ehdokkaana. Nykyään kuulun KD:hen. 

Minä

     
ja virallinen vaalikuva


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hallituksen aikaansaamat hyvät asiat

  Nyt puhutaan niin paljon ainoastaan, että hallitus kyykyttää köyhiä ja leikkaa jo valmiiksi huono-osaisilta. Olen toki itsekin huolissani ...